2.12.13

נעים להכיר

אני אלה.


הנה עשר עובדות עליי :

1. אני נשואה למיקו ואמא לנועם בן 4.5.
2. יש לי תואר ראשון בעיצוב פנים מהמכון הטכנולוגי בחולון. לקח לי כמעט 8 שנים לסיים אותו.
3. נולדתי וגדלתי בקיבוץ חולתה בעמק החולה. חזרנו לכאן לפני 5 שנים, ולפני שנה עברנו לגור בבית משלנו.
4. אני מאוד אוהבת לאפות.
5. למדתי לראשונה לתפור בכיתה ד' ב"בית היוצר" (ככה קראו אז למקום שבו התקיימו חוגי היצירה).
    בשנים האחרונות הרחבתי מאוד את הידע (וגם את העיסוק) בתחום, בעיקר בזכות האינטרנט (תודה פינטרסט!)
6. אני אוהבת רשימות. הן מרגיעות אותי, עושות לי סדר בראש ומשחררות אותי להתעסק בדברים אחרים. זו הסיבה
    שהתיק שלי תמיד מלא בפתקים עם רשימות.
7. אני משלחת סנפלינג מוסמכת מגיל 17, אם כי לא נראה לי שיש לקורס הזה משמעות היום. מה שנשאר מזה הוא
    רק ידע בקשירות.
8. אני לא אוהבת בננה ופירות ים. זהו. חוץ מזה הכל הולך.
9. אני נהנית מנסיעות ארוכות באוטובוס. הן נותנות לי תחושה של חופשה, וזמן שקט למחשבות.
10. דחיתי את השירות הצבאי בשנה כדי לעשות שנת שירות כמדריכה בפנימיית כרמית בירושלים.
      אח"כ טיילתי והדרכתי בעיר וסביבתה שנתיים במסגרת השירות הצבאי, כמדריכה של החברה להגנת הטבע.
      אני אוהבת את העיר הזו, ולצערי לא מגיעה אליה כמעט.


וזו ריקי.


כפי שאלה מספרת מתוך ראייה של עירונית (קרית שמונה היא לא באמת עיר...) כשאני באתי לקיבוץ נורא הוקסמתי מהאנשים,
באמת הכל קרה על השבילים.
על השבילים הכרתי אנשים שהיום הם חלק מהותי מחיי.

עשרה דברים עליי:

1. קוראים לי ריקי ואני נשואה לדקל ואמא ללביא בן שנה ו- 10 חודשים ויש לנו פאג סיני קטן בשם מסי.
2. יהיה לי תואר ראשון בתקשורת חזותית (חסרים לי כמה קורסים), אבל את דרכי התחלתי בתואר ראשון לעיצוב פנים
    בשנקר, ועזבתי בתום השנה השלישית, לאחר שהקמתי עסק קטן לעיצוב אלבומים ונורא אהבתי את הגרפיקה,
    ולכן עזבתי ללמוד תקשורת חזותית במנשר(הם היו מוכנים לוותר לי על שנה בניגוד לשנקר)
    אז אני בלימודים כבר 8 שנים!!!!!
3. נולדתי וגדלתי בקרית שמונה, ומיד אחרי הצבא הכרנו ועברנו למרכז כדי ללמוד. לפני שנתיים חזרנו לגור בצפון ומיד
    קנינו שטח במושב משמר הירדן, אבל לאחרונה אחרי שנתיים שהתלבטנו אם לבנות שם, ויתרנו עליו.
    אני לא רואה את עצמי גרה במקום אחר.
4. עד לפני כמה חודשים הייתי 16 שנה צמחונית.
5. אני שופטת כדורסל מוסמכת מגיל 16, אבל כבר היום אם ארצה לשפוט אצטרך לעשות הכל מחדש. כדורסל היה
    האהבה הראשונה שלי וכן גם הקבוצה גליל עליון שהייתי כל שבוע מתייצבת לראות משחקים שלה בעונה.
6. בצבא היית סמבצ"ית חי"ר וזה רק מוכיח לי עד כמה נשים יכולות לעשות כמה דברים בבת אחת!
7. היום אני צלמת ומעצבת גרפית, רוב העבודות שלי בלימודים עוסקות בצילום וכבר שנים אני עוסקת בתמונות.
8. אני אוהבת לבשל אבל אין לי זמן כל כך...
9. אני מאד אוהבת מוזיקה, כל מוזיקה שהיא, היא מרגיעה אותי.
10. מרוב שאני מצלמת אחרים (ראה תמונות של אלה...והבן שלה והמשפחה שלי...)אין לי תמונות של עצמי...!!!!!
      יש לי מהחתונה ועוד כמה לא טובות....בינתיים תסתפקו באחת מהחתונה, תודה לשרון עמית הצלם!




יש לא מעט קווי דמיון במסלולי החיים שלנו עד כה: שתינו גדלנו בצפון ועברנו לגור במרכז לצורך לימודי עיצוב. עם הקמת המשפחה,
חזרנו לבית הטבעי בצפון.
אפילו האבות שלנו עובדים כבר הרבה שנים יחד. אבל מי שהכירו בינינו היו דווקא הבעלים שלנו.




בשנתיים האחרונות האזור הזה חזר להיות הבית שלנו.
מרבית התכניות שלנו נרקמו בין השבילים כאן: טיולים, פיקניקים, ארוחות ערב, ערבי בנות וחגיגות אחרות.
פגישות מקריות בהן התקיימו שיחות על עיצוב, גינה, ילדים או מתכונים.
כאן גם נולד הבלוג הזה. המקום שלנו לתעד ולחלוק את כל אלה.

הבלוג יעסוק בכל מה שמרכיב את היומיום שלנו: משפחה, אירוח, טיולים, עיצוב, יצירה, צילום, חברים
וכל מה שהופך את המגורים במרחב הצפוני למה שהם עבורנו.

עכשיו, אחרי שהכרנו, אתם מוזמנים להמשיך ולעקוב אחרינו. יהיה יפה.


2 תגובות:

  1. ריקי נעים להכיר. עכשיו ברור לי מאיפה הצילומים המקסימים בבלוג!
    אלוש לא בטוחה שלמדתי דברים חדשים אבל מעניין לראות מה בחרת לכתוב.
    תמשיכו לעניין ולייצר געגועים לצפון, עפרה.

    השבמחק
  2. ריקילה את הבלוג והתמונות מקסימות..באהבה והערכה גדולה..רן..

    השבמחק